Friday 16 September 2011

rindu bertaut kembali

hhhmmm...tak taw la kenapa sejak dua menjak ni saya saya rindu kan dia...
sebelum ni bole je invisible kan dia macam mana dia buat kt saya....
skg saya da mula rindukan dia semula...rindukan hilai tawa dia,senyuman dia,rindukan usikan dia kt saya walaupon somtime tu rasa cm nk lempang je...tp saya heppy...
saya juga rindu kan perangai dia yang selalu jugak timbulkan masalah tu...memang la sakit hati tapi bila di kenang kembali,lawak pon ada...
then rindu jugak nak berdrama dgn dy...hahah

tapi saya taw semua tu tak mungkin lagi akan dapat saya rasai...
saya hanya mampu melihatnya dari jauh sahaja...
saya da terlampau asing untuk masuk semula kedalam dunia dia...
tp x pe la...as long dia happy,saya rasa saya ok la walaupon jujur saya katakan saya teramat la sedih da terasa sebab dia da ada orang laen...
apa bole buat,senyum saja la walaupon dlm hati ni bernanah bagai...


mungkin ini la balasan utk orng yg x reti menghargai....





padan muka ko apiz...!! padan muka.....!!




seriusly saya teramat merindui dia...nak sgt jumpa dia..tapi kalo jumpa pon saya terasa asing sgt...dah x macm dulu lg...dia pon macam nak x nak je layan...
tp x pe la,saya terima saja la...

msg x balas,im x balas,komnt kt wall pon x balas....
adakah aku ni halimunan??
gosh.....u really make me up sad....

kalau nk di ikut kan saya pon bengang + marah +benci+annoying n etc la dgn dia
tp setelah apa yg terjadi,saya belajar untuk memaafkan orang sekeliling saya dan juga dia khas nya...saya try utk ttp sblah mata dan ignorekan je sume bnde2 yg da lepas...
alhmdlah now,saya da bole memaafkan dy dgn sepenuh hati dgn ikhlas....

saya harap jugak kamu bole memaafkan saya....
saya x pernah berhenti berdoa kpd DIA supaya mengembalikan apa yang saya rindu itu dan apa yang telah hilang itu,...berdoa supaya yang terputus itu mampu di jalin kan semula....

sudah kering air mata ini utuk mengalir jika mengenagkan kesedihan hati ini...
dok umah famly selalu tnya pasal dia...
balik kampung lak makck2 lak dok tanya sal dia
kalo jmpe kezen,kezen pon dak tnye sal bnde yg sama...


yess, i know life must go  on...
itu yang sedang saya lakukan...it might take sometime to recover but im tring my best...
nmpak je luaran ni saya happy,gelak2...tp dalaman ni,hnya saya dan DIA je yg tahu...
saya tetap menyayangi dia no matter wat happen...
ciri2 luaran bukan la menggambarkan saya....

kepada awak, saya rindu sangat2 kt awak....hope kita dpt cm dulu lg walaupon saya tahu it is impossible...walaupon x cm dlu, atlist kalo saya tegur,awak bg respond 2 pon da kira ok..x pon awk tegur saya,lg la saya berbesar hati...dont throw me from your life.....pliss....im really miss u....

No comments:

Post a Comment