Monday 5 September 2011

aidilfitri yg ke 21

hye guys, selamat hati raya aidilfitri maaf zahir batin....

as usual,saya orng  KEDAH so balik la beraya di kedah tu..
memandngkn my grandma & n grandpa blah my mum da xde, so kami beraya di rumah blah my dad je la....tp still balik jua blah my mum tu sbb ramai sedara mara yg dok berlonggok kt situ....

time nk balik kg 2,mmg la sewonok x hengat kn....
tp bilada smpai kt kg 2.....trus cm mati kutu..x taw nk wt ape..
mau x mati kutunya...da line phone cm haram,internet jgn cite la kn....kiri kanan hutan...blakng umh sungai...kalo sungai ala2 sungai congkak 2 x pe la....

ni la sungai congkak..mane congkak?? maaf, da disimpan....
ni air dia da la mcm teh tarik...

ha,nmpk x color dy 2....selera x??

da 2,besar cm sg perak..



nampak x sg.peraknye itu pun..??
sanggup x nk mandi? mgundang weyh kalo nk mandi....
mengikut cerita orng kg,sometime buaya pun ada jua...mmg x la kn nk mndi....


kenangn semasa mendiang mmbuat show di kg aku dulu...
kalo blah my mum,ok la sikit coz felda kn...teratur la sikit,then ramai la orng....xde la bosan sgt...

ni nak kongsi sikit la pic2 raya bbru ni...raya kali ni best la sbb saya da berbaek semula dgn kezen saya ni,....kami berperang hampir 5-6  tahun...so,skg da aman damai...



my cousin

- muhd afiq syazwan -

siblings

me n my sis




my mum n dad

my famly


cousin



merdeka celebration at aloq staq





ok,ni je yg nk saya story kn...tq...


No comments:

Post a Comment