Wednesday 7 September 2011

life di sana

hye guys....bace kan tajuk kt atas ni???
i am student of interior architecture at UITM PERAK....
yes,im proud to be UITM'S students...

dekat sini la segalanya bermula...macam2 benda saya belajar...yang elok,yang x elok...yang normal, yang x normal....semua ada kt sini....
*macam-macam ada....
secara jujurnya,life saya boleh dikatakan bermula di sini.....banyak perkara yang dah berlaku dlm tempoh 3 tahun ni...dan alhmdulillah ianya banyak mengajar saya tentang 'what is life about'.....

dan sekarang saya adalah saya yang baru selepas mengalami revolusi sepanjng 3 tahun yg lalu..

yes,im admit ada ketikanya saya berada di puncak dan ada kalanya saya hampir jatuh tersungkur tak kurang jua dgn sesat d pertengahan jalan keliru antara kehendak & keperluan.....tp syukur,DIA maha kuasa...DIA telah kurniakn segerombolan KAWAN-KAWAN  yg sentiasa menjadi tulang blakang saya....mostly from my studiomate ARTEMASIA STUDIO...sumpah susah nk cari kawan cm korang sume...

tidak lupa jua kdp junior2 yg mmbanyak mmbantu sprt, MOHAMAD FIRDAUS OTHMAN,AHMAD FAUZAN, batch BULAN, rakan2 dari departmnt laen jua...tq guys...


No comments:

Post a Comment