Wednesday 28 March 2012

MerekaIniSelaluAdaDiHati

mereka ini selalu ada di hati???
 yuupp...betul tu..
kami mula berkenalan sejak dr form 1 lg..tp ada sebahagian dr mereka dr form 4 iaitu lepas PMR..
bagi aku mereka ini adalah kawan2 yg palin terbaek yg aku pernah ada selain dr mereka2 di UiTM tu..
mereka ini aku da anggap more than a fren or best fren..
mereka like my siblings.. =)


tipu la kalo aku ckp kami tak pernah bergado, mengata/ mengumpat each other...hahah
dan tipu la kalo aku ckp aku x pernah sentap, kecik hati dgn dorng kn...
sedangkan dlm hubungn adik beradik pon bende ni berlaku..
tp bagi aku, kalo dgn dorng ni aku da set in my mind utk tak ambik kesah sgt sbb sometime cara kami bergurau mmg agak kasar..hahha



masa berlalu begitu pantas..
dlm tak sedar kami masing2 sudah meningkat dewasa..
rasanya baru smalam kami balik dr sekolah bersama2...
sumpah aku sangat merindui saat2 itu..setiap saat bersama..
skg bila msing2 sudah meningkat dewasa ragam masing2 pon mula la berubah..
da dewasa katanya..
ada yang da mula dgn hidup baru..
ada yang sudah berbahagia dgn kehidupan skg..
ada yang saaaangat berjaya dan semakin hampir menggenggam cita2 mereka (TAHNIAH)
dan ada juga yang bakal menamatkan zaman bujang mereka...
*sedih pulak bila pikir sal hal ni cuz im gonna lost my one of my bestfren...


tp apa2 pon life must go on kn...
setiap orng ada qada dan qadar masing2 kn..
same thing goes to me..
aku hanya mampu mendoakn yg terbaek utk mereka2 ini sbb aku sgt sygkn persahabatan kita ini..
aku harapkn agar frenship kite ni akn bertahan sehingga ke hujungnya,...


x kira la apa pon yg da jd masam muka ke, sentap2 ke, ngumpat2 ke, caci maki ke korng ttp kawan baek aku smpai bila2...
yess, aku mungkin da berubah...
tp believe me the old me is still inside me and it always will be with me...

below is some of our memories together during our sweet n memorable past time... =)
hanya gambar yg bole menjadi penawar rindu dan mnjadi kenangan smpai bila2..

picture tells everythings
























diharap agar kedewasaan kita ini akn mengajar kita lebih tentang erti persahabatan..
jgn kalo rasa nk kawan kite 'fren'..kalo x nk kawan kite 'unfren' pastu bila da berbaik kite 'fren' balik..
please be more matured..=)..
jgn lupekn kanangan kite spanjng 4-5 tahun ni kerana perasaan marah kita sahaja..takot kelak kita akn menyesal...



*luv u guys






the one and only : 


MOHAMAD HAFIZ BIN SAPRI

No comments:

Post a Comment