Thursday 1 March 2012

fact about me...2

1. pemalu 
bermula sbagai seorang yang pendiam,pemalu dan juga neardy..
tp year by year sifat tu makin lama makin slow2 ilang..
*actualy xde la year by year sgt pon...lame jgak la aku dlm kepompong ni..hahha
aku xkn salah kan kawan2 jika di tanya pasal perubahan ni..
semua ni kehendak dir sndri..kalo asik nk segan je smpai bila nk maju kn?
tak di nafikn ade pro and conts perubahan ni tp everything is back to basic la...
semua keputusan di tangn sndri..pilih la ..nak ke tak...
tp walaucmne pon sifat kemaluan tu still wujud lg dan ianya mnjadi benteng pertahanan utk aku dr wt bnde2 yg lg mengarut..hahha


2. try untuk tidak membuat perkara yg aku x suka kpd orng laen






3. seorng yg cepat bosan dgn bnda yg sama








4. believe in mystic 








5. boss aku ckp " apiz, awak ni sangat matang la kalo nk di bndingkn dgn umor awak"..
ye ker?
mby la..aku sndri pon x pasti sbb orng laen yg menilai kita so mereka mungkin nmpk ape yg kite x nmpk..
mby sbb...
         a) aku ank sulung + ank lelaki tunggul..eh, tunggal..+ i've to jaga my 2 sisters n another 3 cousin with is all gurl..sbbnya cousin aku ni parents dorng oku, so da jd apart of my rensponsibility nk jaga dorng jugak..mklom la masing2 mmbesar sma2..

      b) aku cucu sulung dlm fmly blah abah..so tekanan agak kuat jgak la sbb masing2 nk ikot contoh aku blaja elok2 then masuk U..walhal aku ni xde la bagus mne pon tp xpe la, i just show a good example to them evendo kecelakaan tu menebal..hahah

     c) i came from ordinary famly which is x kaya n x papa sgt la..so, kami kne bekerja keras utk idup then kne pandai spend duit x leh boros sgt sbb moyang kami bukan bangsawan yg meninggalkn harta berkoyan-koyan




6. peramah i guess...
peramah or frenly la...agak la...
kalo nk taw, kne la kenal dulu kn...








7. love my fren..my good,best fren












8.agak kuat berangan...!!
rasanya part ni semua orng pon sama kan...












9. until now, i still find someone who can i really trust to be a BFF...
mungkin aku hanpir menjumpai orng itu..ade la beberapa orng.
siapa tu biala aku saja yg tahu..
bg aku pengertian BFF tu trlampau besar dan mndalam..


sgt senang nk cari kawan tp adalah sgt sukar untuk mncari seorng yg bergelar KAWAN SEJATI..

bg aku,


KAWAN


TEMAN


SAHABAT


adalah 3 definasi berbeda..
aku mungkin ada ramai kawan tp untuk ada teman dan sahabat itu adalah perkara yg paling ssh sekali
thankz to those yg anggap aku teman dan sahabat mereka..im really appriciate it..
rasa nya teman dan sahabat yg aku cari slama ni mungkin sudah berada di depan mata tinggal aku sndri je yg x nmpk...
tp so far ade la 3-4 orng yg dlm snarai...hahah..
*ko igt ni ujibakat ke??





motip letak pic ni?? hahhaha







No comments:

Post a Comment