Thursday 20 October 2011

10-16 oktober 2011

10-16 oktober...bole dikatakan minggu yang dipenuhi dengan pelbagai luahan hati,cerita2 rahsia,pengakuan berani mati and apa2 yang seangkatan dengan nya la...

ntah kenapa,a long this week..'sense' saya ni active pulak...laju je membaca orang...hahah. tp seperti biase,da taw,diam je la...x baek bukak aib orng...pada mulanya x caya sgt ape yg saya 'nmpak' ni..tp gigihkn diri jua la utk bertanya pada tuan2 empunya badan...tup2...btul lak.. tp thank z a lot la coz believe me n willing to shared with me..dont worry, u guys can count on me...

walaupon ade someting yg really shock me,tp xpe la..i tink i already know 'orang' itu cmne...so layan je la drama2 dia...tp saya harap sgt supaya 'orang' itu berubah la.. selagi saya mampu backup awak,saya akn backup la...tp sampai bila kan...saya pulak yang risau coz


sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua



tp insyallah saya akan jaga awak  sbab saya sayangkan kawan2 saya...


but please be mature sket la taw...masing masing da besar kan,da bole pikir yang mana elok yang mane tak kan.. saya pon harus slalu kena mengingatkn diri saya tentang hal yang sama takut nnti orng cakap,


cakap x serupa bikin 


syukur alhamdulillah kepada apa yang telah dikurniakn oleh NYA kdp saya ini...

No comments:

Post a Comment